maandag 9 september 2013

Mijn eigen bedrijf

Art.6010 Salontafel  € 295,= H52 x70x60 cm
Art.6009 Salontafel € 295,= H49 x 64 x 68 cm
Jullie mogen het allemaal weten. Ik begin weer voor mezelf. Eigenlijk kruipt het bloed niet gaan kan en ja oude liefde slijt niet, het krijgt alleen een heel andere vorm dan wat we vroeger deden.
Art.6017 Grote salontafel € 595,=H37 x B 60 x 162,5 cm 
Wij hebben zelf 2 interieurzaken gehad, ooit begonnen in Alkmaar. Daar hebben we toen met veel plezier 7 jaar gezeten, maar wilde graag meer en zijn toen in Almere begonnen, onze winkel was daar stuk groter waardoor we meer konden tonen en ons meer richten op het leveren van een totaal concept.

In 2009 zijn we toen met pijn in ons hart gestopt, maar nu ga ik zelf door in een andere vorm vanuit huis, deels gaat bestaan uit een webshop, deels uit adviezen en styling hier bij mij thuis of op locatie. In principe is alles te realiseren of te regelen voor de klant. Bent je op zoek naar iets speciaals of wil je advies kun je contact met mij opnemen.

Tevens ben ik dealer van Carte Colori kalk en krijtverf.

Mijn website is nog onder constructie maar laat geef alvast een voorproef zien van de artikelen die ik verkoop.

Maar wat ik al zei, ik heb niet alles staan, maar kan wel alles leveren. Dus ben je speciaal op zoek naar een bepaald meubelstuk, lamp, kalkverf schroom niet en neem contact met me op.

Mijn email: thornwoodsathome@live.nl of bel 06 19978695
Art.6018 Lange salontafel/bank € 450,= H55xB49x218cm 

Art.6014 Salontafel € 345,= H51xB117xD44 cm
Art.6005 Krukje € 95,=
Art.6016 Sidetable € 475,= H78xB112xD48 cm
Art.6015 Sidetable € 575,= H76,5 x B92 x D64,5 cm 
Art.6003 Krukje € 95,=
Art.6004 Krukje € 95,=
Art.6012 Lage salontafel € 125,= H26 x80 x44 cm 
Art. 6001 € 125,=
Art.6016 Sidetable € 475,= H78x B112 x D48 cm 

12 opmerkingen:

  1. Proficiat met je eigen bedrijf.
    Je verkoopt leuke spullen.

    Fijne Avond,
    Inge, my choce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk Monique.. En zo te zien heb je al hele mooie tafels staan.
    Die hoge vierkante vind ik zo gaaf....
    En ben benieuwd naar je webshop straks.

    Succes meid,
    Liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er leuk uit! Mooie tafels al in ieder geval. Zodra de webshop online is schrijf je dit vast in een nieuwe post toch?
    Succes!
    Lieve groet,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie spullen! Ik ga je site in de gaten houden. Echt prachtig!! Veel succes in ieder geval, maar als ik dat zo allemaal bekijk gaat dat wel goed komen.

    Groetjes, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke uitdaging! Mooie meubels heb je in de verkoop.. En wat is de naam waaronder je handelt?
    Succes in ieder geval :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf, altijd nog mijn grote droom, maar ik durf niet. Wat een mooie spullen heb je trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige spullen, ik ben benieuwd naar je webshop.

    Groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. SUCCES MET JE NIEUWE BEDRIJF.
    HET ZAL VAST EN ZEKER EEN SUCCES WORDEN.
    JE VERKOOPT MOOIE SPULLEN.

    FIJNE WEEK,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk! Ben ben benieuwd.
    Succes ermee.

    Liefs Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel allemaal. Zodra ik mij site klaar heb vermeld ik het op mijn blog.

    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om een eigen bedrijf te beginnen, om het makkelijk te maken voor mensen met een eigen bedrijf is het nu mogelijk om een online factuur maken super makkelijk om de belasting bij te houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen