zondag 18 juli 2010

De tijd gaat snel





We hebben ruim een week zonder internet gezet.... niet echt handig, merk je pas hoeveel je het gebruikt. Vooral zoonlief die kan niet echt zonder....

8 Juli jl. waren we 22 jaar getrouwd. Terug kijkend is de tijd werkelijk omgevlogen, en heb echt het gevoel dat het iedere dag sneller gaat.... wat is nou een week, het glipt door je vingers.

Het is wel even mooi om af en toe even om te kijken. Wij 22 jaar geleden, twee broekies nog 21 en 24 jaar. Dierbaren die weg gevallen zijn, dierbaren die er bij gekomen zijn. Onze kinderen, neefjes en nichtjes, dat is behoorlijk uit gebreid. Maar geen opa's en oma's meer. Onder tussen benaderen wij de leeftijd al van mijn ouders toen. Carlijn al bijna mijn leeftijd..... het lijkt soms zand wat langzaam weg glijdt uit je hand. Kon je het af en toe maar even stil zetten.

7 opmerkingen:

  1. Tijd gaat zeker snel, daarom ook dubbel bewust leven. Prachtige foto,s en herinneringen aan je eigen trouwfoto,s. Het blog ziet er mooi uit en wat woon je mooi.

    Fijne dag, groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Begrijp helemaal wat je bedoelt, hoort denk ik ook bij de leefdtijd die we hebben, we maken een tussenbalans op hahaha... Gefeliciteerd nog met jullie trouwdag wij hadden die op 7 juli, allemaal zomerbruidjes.

    liefs uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De tijd gaat snel, gebruik 'm wel ... en dat heb je goed gedaan! Maar soms is het beangstigend hoe snel alles gaat. Volgende maand zijn wij 14 jaar getrouwd, maar wel 27 jaar samen. Geniet van het leven! Liefs uit Kreta, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Leuk, om die foto's terug te kijken. Tijd vliegt..zeker. Vroeger kon je niet snel genoeg 16 zijn, of 18.. en nu mag het wel iets minder hard gaan..

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een broekies!!! Ja,de tijd gaat snel......maar: als de tijd voorbij kruipt is dat meestal geen goed teken....
    Lieve groet, Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd...en wat was je een mooie bruid! De tijd gaat inderdaad snel...ook als ik achter mijn blog zit! Ik zie dat ik snel moet gaan, anders kom ik te laat op mijn werk hi hi!

    Hartelijke groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige foto's van jullie en dat allemaal alweer 22 jaar geleden , wat gaat de tijd snel he .....
    Ik wens jullie dan ook nog vele jaren in goede gezondheid toe.
    fijne week verder , groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen