maandag 5 juli 2010

Blunder.....







Afgelopen vrijdag en zaterdag hadden Frank en ik beurs in Amsterdam. Lange warme dagen, maar het is altijd wel erg leuk om te doen.

Zondag was het weer erg lekker weer, 's morgens even snel ons bed afgehaald en alles in de wasmachine gestopt, nog een beetje opgeruimd. Frank had nog wel wat meer om het huis willen doen.... maar ik vond het te mooie weer om me erg druk te maken, dus op naar het strand. De kinderen hadden geen zin om mee te gaan dus wij, op met zijn tweetjes richting strand.

Het was heerlijk, lekker af een frisse duik genomen. Op het einde van de middag kwam er meer wind, op een gegeven moment werden we zo wat gezandstraald dat we maar besloten op te breken (als het aan ons ligt blijven wij vaak langer zitten, koelbox mee, een salade of zo mee, wij vermaken ons wel, het is altijd heerlijk tegen de avond op het strand als iedereen ondertussen naar huis gaat).

Thuis gekomen zei Jelle je bent een afspraak vergeten.....???!!!!

Even moest ik nadenken wat ik vergeten was..... en toen ging het lichtje branden.... oh, jeetje Nicole en Rick..... kwamen vandaag rond 14.00 uur Stafke laten zien.... ik kon wel door de grond gaan....

Hoe kon ik zo stom zijn om deze afspraak over het hoofd te zien (Rick en Nicole hadden al een hele rit van 2,5 uur uit Budel achter de rug).... ze hadden een telefoonnummer achter gelaten, maar kon ze door een storting met Vodafone niet bereiken..... toen maar een smsje er achteraan, met allerlei verontschuldigingen..... Gelukkig zaten ze nog in Giethoorn......

En hadden gelukkig een hele leuke dag in Giethoorn achter de rug (dat zouden ze combineren met naar ons te gaan) en heerlijk gevaren langs de grachtjes en de meren. Dus hebben we elkaar toch nog getroffen. En konden we er gelukkig wel om lachen met zijn allen.

Stafke is een hele kerel geworden! Mooi kereltje. Hij heeft flink gespeeld met Timo en Kaatje. Hij luisterde prima, als ze even iets te ver uit het zicht verdwenen hoefde hem te roepen en de rest hobbelde achter hem aan.

Alleen op een gegeven moment had het span de kippen in het versier..... en luisteren ho maar, het blijven natuurlijk wel Russells..... eigenwijzies..

Maar uiteindelijk ze te pakken gekregen en nog even wat kiekjes geschoten.... voor zover dat mogelijk is..... met 3 dolle Russells.

6 opmerkingen:

  1. Jack Russels zijn eigenwijze deugnieten, daarom vind ik ze ook zo leuk. Wat een stel bijelkaar, prachtig om te zien. Ook ik ben wel eens een afspraak vergeten, het is zo herkenbaar, een periode van drukte en dan .... vrij, of toch niet. en dan vergeet je die afspraak, gelukkig dat je het van elkaar begrijpt,

    Fijne week, groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja kan gebeuren.......wat schaam je je dan hè?
    Maar acht menselijk hoor......
    En gelukkig konden jullie er samen om lachen later....;)
    Wat een doerakjes daar.
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohoho..wat erg.. ben ook wel blij om te lezen dat het iedereen kan overkomen, ook mij! Was laatst de verjaardag van mijn schoonvader vergeten, scoor je ook geen punten mee haha.

    Fijne week!

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan me goed voorstellen dat je wel door de grond kon zakken toen je de afspraak was vergeten, maar gelukkig konden jullie er om lachen en was er toch nog een goede afloop. De Jack Russells hadden het ook leuk met de kippen haha....
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je was dus een beetje Te enthousiast over het mooie weer en het strand haha
    Gelukkig is alles nog goedgekomen en konden die 3 doerakken nog lekker even ravotten!
    leuke foto's !!
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gevonden ik heb een blogverhuizing gehad van bellavien naar hahah... maar ik heb je snel weer bij mijn favorieten toegevoegt hoor :), ga snel even over je ondeugende jackies bij lezen.

    liefs uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen