dinsdag 25 augustus 2009

Vroege vogels


Vanmorgen moest Frank naar België voor zijn werk, dus vroeg op. Ik ben er ook maar uitgerold om half zes. Frank naar zijn werk gebracht en had ik mooi de hele dag voor me om weer aan de computerhoek verder te gaan. Plamuren, schuren en daarna alles in de juiste kleur geverfd. De regels voor het blad gekleurd er komt een blad op van oude kaasplanken, vond het wel leuk om de regels waar het blad op komt te liggen in de zelfde kleur van het blad te houden, dat geeft wel een grappig detail.
Daarna had ik nog mooi tijd over om met Jelle even de stad in te gaan, opzoek naar nieuwe spijkerbroeken en wat shirts, was hard nodig. Wordt ook zo'n lange slungel op het moment, hij is zijn vader al voorbij (kan ik Frank daar eindelijk ook me pesten...(Carlijn is ook iets groter dan ik en dat was altijd wel leuk om even ukkie tegen me te zeggen) . Morgen begint hij aan zijn nieuwe opleiding en van de week is hij jarig, wordt hij 16 jaar, ziet hij er weer knap uit.

1 opmerking:

  1. O, dat ken ik. Lang en slungelig, maar straks een hele knappe vent.
    En een nieuwe opleiding, dat is weer spannend.
    Alvast gefeliciteerd.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen