donderdag 26 maart 2009

Een nieuw begin.











































































































































Het is hopeloos weer buiten..... niet echt gezellig. En persoonlijk ook niet de leukste dag van mijn leven, gelukkig heb ik een geweldige echtgenoot die dan tegen me zegt, maak je niet druk! En inderdaad hij heeft gelijk, we hebben voor hetere vuren gestaan, het einde van het ene is het begin van het andere.

Mijn opa zei altijd maak je niet druk om morgen, morgen loopt toch altijd anders als verwacht. En ook dat moet ik beamen, zag het vaak genoeg om me heen, dat niet alles maakbaar is en soms alles er in één dag heel anders uitziet dan je had verwacht, je wordt er sterker van zeg maar. Dus druk maken heeft geen zin, daar maar weer het beste van zien te maken, daar heb je wel een keuze in.
Dus laat ik me voort kabbelen op het stroompje en we zien wel wat mijn pad kruist, ben ook niet iemand van de geraniums zeg maar, dat elke dag hetzelfde is en helemaal uitgetekend, dat vind ik zelf een beetje makkelijk, niet durven te veranderen, want daar is lef voor nodig, heb wel uitdagingen nodig, we houden wel van het avontuur. Dus kom maar op met het nieuwe begin!

2 opmerkingen:

  1. Het loopt bijna nooit zoals je in gedachten hebt, en zo is het leven inderdaad ook...

    ik vind je terrine geweldig mooi !! is dat van regout ??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is van Boch (decor Meissen) en mazzeltje via Ebay voor € 20,= hij is helemaal gaf. Ben er ook erg blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen